رونمایی شهردار سیاتل از استراتژی جامع جدید شهر

شهردار سیاتل با هدف بهینه‌سازی استفاده شهر از داده‌ها برای تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر، افزایش همکاری‌ها، حفاظت از حریم خصوصی و استانداردسازی بهترین شیوه‌های استراتژی جامع و جدید رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شهردار سیاتل از نخستین استراتژی جامع داده شهر رونمایی کرد؛ این برنامه برای بهینه‌سازی استفاده شهر از داده‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر، تقویت همکاری، محافظت از حریم خصوصی، استانداردسازی بهترین شیوه‌ها و رسیدگی به چالش‌های پیچیده‌ای طراحی شده که این شهر با آن مواجه است.

سیاتل؛ شهر داده‌محور

دستورالعمل‌های استراتژی جامع داده سیاتل در یک دستور اجرایی جدید مشخص شده است که توسط شهردار در اولین مسابقه «داده باز» شهر صادر شد. شهردار خاطرنشان کرد که داده‌ها این پتانسیل را دارند که از نحوه استقرار منابع ایمنی عمومی تا نحوه ساخت زیرساخت‌های حیاتی، انجام هر عملی در قالب یک شهر را تغییر دهد. این استراتژی به تبدیل این پتانسیل به پیشرفت کمک می‌کند، به‌ویژه که سیاتل در تلاش برای خدمت به جامعه خود به‌طور مؤثر، کارآمد و عادلانه است.

این استراتژی در مناطقی از سیاتل که در حال حاضر به خوبی عمل می‌کنند، فرصت‌های جدیدی را برای همکاری شناسایی می‌کند و تلاش‌ها برای بهبود مستمر اوضاع را مضاعف می‌کند. سیاتل اکنون به لطف سخت‌کوشی بسیاری از کارمندان در مسیر تبدیل شدن به یکی از برترین دولت‌های محلی و داده‌محور در آمریکا تبدیل شده است.

رونمایی شهردار سیاتل از استراتژی جامع جدید شهر

ارکان استراتژی جامع داده سیاتل

استراتژی جامع داده سیاتل یک برنامه سه‌ساله و نخستین تلاش جامع و منسجم شهر برای رسیدگی به نحوه جمع‌آوری، ذخیره، استفاده و به‌اشتراک‌گذاری داده‌ها در داخل و خارج شهر است که چهار رکن کلیدی را شناسایی می‌کند:

  • کیفیت داده‌ها و حاکمیت: تقویت مدیریت داده‌ها و استانداردهای کیفیت با ایجاد فرآیندهای یکپارچه برای مدیریت داده‌ها در سراسر سازمان‌های شهر.
  • سواد داده و فرهنگ: توانمندسازی کارکنان شهر برای رهبری و نوآوری با استفاده از داده‌ها از طریق ایجاد رهبری داده در تمام سطوح سازمان، ارتقای مهارت کارکنان و ایجاد فرصت‌هایی برای کارمندان شهر به‌منظور استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری.
  • استفاده از داده‌ها و برابری: استفاده از منابع و دانش برای افزایش همکاری، تجزیه‌وتحلیل برابری و بهره‌گیری از داده‌هایی که منجر به نتایج مبتنی بر داده، بهبود شفافیت، حاکمیت و مشارکت شهروندان می‌شود.
  • داده‌ها و مشارکت جامعه: ایجاد شفافیت داده‌ها، ارتباطات و مشارکت‌های بهتر با اعضای جامعه در کنار پیشبرد شیوه‌های داده‌های باز.

رونمایی شهردار سیاتل از استراتژی جامع جدید شهر

کد خبر 714080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.