دستگیری عامل ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده شهروندان در شهرستان لنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودروی آنها در شهرستان لنجان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد عامل این سرقت‌ها یک سارق تکرو است که به صورت پیاده اقدام به سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان‌ها می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم خودروهای فاقد دزدگیر که در مکان‌های خلوت و تاریک پارک شده بودند را انتخاب می‌کرد، ادامه داد: سرانجام کارآگاهان با استفاده از روش‌های علمی و پلیسی هویت اصلی سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان از کشف مقادیری اموال مسروقه شامل انواع ضبط، باند، لپ تاپ، تبلت و کیف مدارک در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: فرد مذکور به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان لنجان اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 714076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.