بهسازی روکش آسفالت در بیش از یک میلیون مترمربع معابر شهری قم

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: طی هشت ماه نخست سال جاری بهسازی و اجرای روکش آسفالت در یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع معابر شهری قم انجام شده است.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: برای تولید آسفالت در شهر قم یکی از مهم‌ترین موضوعات، تأمین مواد اولیه بود که به همین منظور معدنی در کهک با پیگیری سازمان مجوز برداشت دریافت کرده است که مواد تولید شده بخشی برای قلوه، بخشی اثاث و بخشی زیر اثاث مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تولید ۲۸ هزار تن اثاث در این معدن در سال جاری افزود: تولید ۱۲۰ تن ماسه در ۱۰۰ روز به منظور پشتیبانی از اقدامات عمرانی شهر قم از جمله کارکردهای این معدن است.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: طی هشت ماه نخست سال جاری یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع توزیع آسفالت در شهر قم انجام شده که قیمت یک تن آسفالت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

بخشی ادامه داد: قیمت ۱۴۵ هزار تن آسفالت همراه با هزینه پخش و حمل ۲۱۷ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود که در ماه‌های ابتدایی سال این میزان هزینه برای بهسازی روکش آسفالت صورت گرفته است.

وی با اشاره به استفاده از دستگاه‌های تولید آسفالت متناسب با فناوری روز در شهرداری قم عنوان کرد: کنترل کیفیت توسط آزمایشگاه مکانیک خاک هر روز انجام می‌گیرد تا کیفیت آسفالت توزیع شده در معابر شهری همواره در بالاترین سطح باشد.

کد خبر 714056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.