کاشت ۱۴ هزار اصله نهال در پردیسان قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: در طول هشت ماه ابتدایی سال جاری در منطقه هشت قم، ۱۴ هزار اصله نهال کاشته شده است.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به وجود ۲۸ بوستان در سطح منطقه هشت شهری، اظهار کرد: سرانه فضای سبز در منطقه هشت به ازای هر نفر ۲۵ مترمربع از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: بوستان غدیر با مساحت ۳۳۸ هکتار از بزرگ‌ترین بوستان منطقه هشت محسوب می‌شود و دارای ۱۶۳ آلاچیق ،۲۶ زمین‌بازی کودکان و ۲۶۵ ست ورزشی است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: ۳۰ میلیارد تومان به‌منظور حفظ و نگهداری از فضای سبز در سال جاری پیش‌بینی شده است.

مظفری با توجه بر اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز توسط نیروهای شهرداری، تصریح کرد: در راستای حفظ ۲۸ بوستان در شهرک پردیسان اقداماتی همچون پاک‌سازی و شست‌وشو درختان از گردوغبار و دود، آفت‌زدایی درختچه‌ها به مساحت ۲۱ هزار و ۴۱۲ مترمربع از فضای سبز و سم‌پاشی ۲۳ هزار ۵۸۲ اصله درخت انجام‌شده است.

وی اضافه کرد: در هشت ماه سال جاری، ۱۴ هزار نهال، ۱۶ هزار و ۵۸۰ درختچه گلدانی و ۱۴۶ هزار ۶۰۰ مورد گل فصلی در سطح منطقه کاشته شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم در پایان با اشاره به پیش‌بینی ۲۷ میلیارد تومان هزینه جاری در حوزه خدمات شهری از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت تفکیک پسماند در مبدأ در کاهش هزینه‌های جاری مؤثر باشند.

کد خبر 714045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.