مصوبه شورای امنیت درباره کمک‌رسانی به غزه «ضعیف» و «ناکافی» بود

جهاد اسلامی فلسطین ضمن انتقاد از سکوت جامعه جهانی و رژیم‌های عربی در مقابل جنایات صهیونیست‌ها در غزه، مصوبه ضعیف و ناکافی شورای امنیت درباره کمک‌رسانی به غزه را نکوهش کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه الجزیره، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای در واکنش به قطعنامه دیشب شورای امنیت در خصوص کمک‌رسانی به غزه تاکید کرد که این قطعنامه در سطح جنایت‌هایی که اشغالگران در غزه انجام می‌دهند، نیست.

جهاد اسلامی اعلام کرد که مصوبه ضعیف و ناکافی شورای امنیت به رژیم صهیونیستی قدرت تصمیم‌گیری در خصوص نیازمندی‌های غزه را می‌دهد و قوانین و منشورهای بین‌المللی را نقض می‌کند.

این بیانیه خطاب به جامعه جهانی نسبت به استمرار کشتارها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اعدام میدانی ساکنان نوار غزه هشدار داد و نوشت: ما سکوت جهانی به‌ویژه نظام‌های رسمی عربی در خصوص بازداشت‌ها و کشتار و نسل‌کشی اشغالگران علیه اهالی کرانه باختری را محکوم می‌کنیم.

جهاد اسلامی تاکید کرد: ما شجاعت ملت یمن و رهبران این کشور در خصوص مواضع ثابت و جسورانه آن‌ها در کمک به فلسطین و ملت آن را گرامی می‌داریم.

این بیانیه ضمن اشاره به تخریب دفاتر شبکه فلسطین الیوم در غزه، ادامه هدف قرار دادن روزنامه‌نگاران و خانواده‌های آن‌ها در نوار غزه و همچنین سکوت مؤسسات و سازمان‌های بین‌المللی در خصوص استمرار جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

کد خبر 714019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.