ارتش به داشتن کارکنانی خدوم، مؤمن، متعهد و جهادی بر خود می‌بالد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سه تن از کارکنان این نیرو در پیامی آورده است: نیروی زمینی ارتش به داشتن کارکنانی خدوم، مؤمن، متعهد و جهادی که همیشه در راه تأمین امنیت پایدار مرزها و خدمت‌گزاری به ملت شریف جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف تلاش می‌کنند، بر خود می‌بالد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سه تن از کارکنان این نیرو پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاد ماند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب ۲۳)

نیروی زمینی ارتش به داشتن کارکنانی خدوم، مؤمن، متعهد و جهادی که همیشه در راه تأمین امنیت پایدار مرزها و خدمت‌گزاری به ملت شریف جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف تلاش می‌کنند، بر خود می‌بالد.

برگزاری رزمایش‌ها و تمرینات صحرایی و عملیاتی در نیروی زمینی ارتش به منظور ارتقا توان دفاعی به ویژه در حوزه رزم زمینی در گستره‌ی پهناور کشور، همواره پاسخی دندان‌شکن به تهدیدات مخالفان جمهوری اسلامی ایران بوده است.

اینجانب شهادت سه تن از کارکنان جان بر کف این نیرو را که در راه حفظ حدود و ثغور مرزها، جان خود را فدا کردند به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) هم‌رزمان، خانواده معظم این شهیدان والامقام و ملت نستوه تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای عزیزان سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

امیر سرتیپ کیومرث حیدری» 

کد خبر 713994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.