بیش از ۱۱ هزار کارت ملی هوشمند آماده تحویل به بوشهری‌ها است

مدیرکل ثبت احول استان بوشهر گفت: ۱۱ هزار و ۷۵۲ قطعه کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان این استان آماده تحویل به افرادی است که تاکنون برای تحویل آن مراجعه نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اسکندر پاسالار امروز _شنبه دوم دی‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر استان بوشهر دارای یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۸۶۶ نفر جمعیت است که تاکنون کارت ۷۸۶ هزار و ۷۴۲ نفر از این متقاضیان صادر شده است.

وی با بیان اینکه با وجود ارسال پیامک برای صاحبان کارت‌ها هنوز برای دریافت مراجعه نکرده‌اند، افزود: تعداد ۷۷۴ هزار و ۹۹۰ نفر از این افراد کارت هوشمند خود را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر تصریح کرد: در گذشته وقفه‌ای در صدور کارت‌های ملی هوشمند داشتیم که در دولت سیزدهم با ورود شرکت‌های داخلی مراحل تولید در داخل کشور انجام می‌شود.

پاسالار ادامه داد: متقاضیان برای اطلاع از وضعیت کارت ملی هوشمند خود می‌توانند با کد دستوری #۶۰۹۰*۴* و یا با مراجعه به سایتncr.ir از وضعیت آماده بودن کارت ملی خود مطلع شوند.

وی گفت: ۷۱.۵ درصد جمعیت یک میلیون و ۲۰۴ هزارو ۸۶۶ نفری استان بوشهر در شهرها و ۲۸.۵ درصد در روستاهای استان سکونت دارند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر افزود: از جمعیت استان بوشهر ۶۴۰ هزار نفر آن‌ها معادل ۵۳ درصد مرد و ۵۶۷ هزار نفر معادل ۴۷ درصد زن هستند.

کد خبر 713987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.