اتصال صددرصدی جایگاه‌های سوخت کرمانشاه به شبکه کارت سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از بازگشت و اتصال صددرصدی جایگاه‌های سوخت کرمانشاه به شبکه آنلاین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پیمان بهرامی امروز _شنبه دوم دی_ در جمع خبرنگاران با اشاره به رفع مشکلات اختلالی در شبکه سوخت کشور طی روزهای گذشته اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در جایگاه‌های سوخت کشور ایجاد شده بود تعداد ۱۲۶ پمپ‌بنزین در استان کرمانشاه با مشکل مواجه شدند که از همان ساعت نخست بررسی‌های لازم در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس تلاش‌های صورت گرفته رفته‌رفته جایگاه‌های سوخت یا به صورت دستی و آفلاین یا از طریق رفع نقص به مدار توزیع بنزین و سوخت مورد نیاز مردم بازگشتند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: از روز گذشته پس از رفع نقص کامل تمام جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه به‌طور کامل چرخه عرضه سوخت به صورت آنلاین بازگشتند و هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکلی برای سوخت‌گیری از طریق کارت‌های سوخت هوشمند وجود ندارد.

بهرامی اضافه کرد: استان کرمانشاه میانگین مصرف روزانه هر جایگاه دو میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین است و میزان مصرف بنزین استان کرمانشاه در هشت ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 713981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.