آماده‌باش ۲۰ تیم در طرح زمستانی راهداری در بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۲۰ تیم در قالب ۳۰۰ راهدار در اجرای طرح زمستانی در محورهای استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس امروز _شنبه دوم دی‌_ در آئین صبحگاه راهداران و رژه خودرویی ماشین‌آلات راهداری در شهرستان دشتی با تبریک روز راهدار، اظهار کرد: راهداران این اداره کل برای خدمت به مسافران و کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی و شریانی آمادگی کامل دارند.

وی افزود: ۱۹۸ دستگاه ماشین‌آلات راهداری سنگین و نیمه‌سنگین و ۲۰ تیم در قالب ۳۰۰ راهدار طی ایام اجرای طرح زمستانی در محورهای استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به آماده‌سازی ماشین‌آلات راهداری قبل از شروع فصل سرما خاطرنشان کرد: گشت‌های راهداری در محورهای اصلی، فرعی و روستایی حضور خواهند داشت و برای جلوگیری از انسداد جاده‌ها در مناطق کوهستانی، حضور راهداران پررنگ و برجسته‌تر است.

اخترشناس اضافه کرد: ۱۶ راهدارخانه نیز در محورهای مواصلاتی استان برای اجرای طرح زمستانی آماده‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه راه‌های مواصلاتی استان به‌عنوان سرمایه ملی با همت راهداران بی‌ادعا نگهداری می‌شود، تصریح کرد: راهداری را باید جزو مشاغل دشوار و طاقت‌فرسا توصیف کرد که با همت بلندشان و همراهی سایر دستگاه‌های همکار همچون پلیس راه، زمینه تردد ایمن برای کاربران جاده‌ای را فراهم می‌کنند.

کد خبر 713978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.