آغاز لیگ تنیس روی میز با حضور لژیونرها / ۵۶ بازی برای تعیین قهرمان

سی‌ودومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور از روز یکشنبه با حضور پرافتخارترین تیم، مدافع عنوان قهرمانی و دیگر متقاضیان آغاز می‌شود و طی سه مرحله پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هشت تیم برگزارکننده سی‌ودومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند، این مسابقات از فردا _یکشنبه سوم دی_ به صورت متمرکز و در قالب مرحله نخست در تهران آغاز شده است و اردیبهشت سال آینده با برگزاری دیدارهای مرحله سوم و تعیین قهرمان به پایان می‌رسد.

پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، رعد پدافند هوایی، پاک‌نژاد اسپورت، عقاب نهاجا، فراسنج تهران، شهرداری کرج و مناطق نفت‌خیز جنوب برگزارکننده این فصل از مسابقات هستند. نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی است ضمن اینکه پتروشیمی هم پرافتخارترین تیم لیگ تنیس روی میز ایران است که پس از چندسال غیبت در این فصل از مسابقات شرکت خواهد داشت.

فصل جدید لیگ تنیس روی میز در شرایطی آغاز می‌شود که لژیونرهای کشورمان به دلیل تعطیلات ژانویه و توقف مسابقات باشگاهی خود، در ایران حضور دارند و به همین دلیل از ابتدای مسابقات، تیم‌های باشگاهی خود را همراهی می‌کنند. نوشاد و نیما عالمیان که در لیگ فرانسه بازی می‌کنند و افشین نوروزی که لژیونر ایران در ترکیه است در ترکیب تیم پتروشیمی قرار دارد. امیرحسین هدایی هم برای تیم فراسنج بازی خواهد کرد.

رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری ۵۶ بازی به پایان می‌رسد. این دیدارها در قالب ۷ دور رفت و ۷ دور برگشت برگزار می‌شود. دیدارهای رفت و برگشت تیم‌ها در مجموع، طی سه مرحله برگزار خواهد شد.

مرحله نخست لیگ تنیس روی میز که از فردا، یکشنبه آغاز می‌شود و به مدت ۵ روز ادامه دارد. مرحله دوم اسفند و پس از مسابقات قهرمانی جهان (بوسان) برگزار خواهد و در دیدارهای مرحله سوم هم اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

داریوش ضرغام‌پور، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز درباره هر یک از مراحل لیگ برتر و محل برگزاری آنها گفت: در مرحله اول و سوم دیدارهای پنج دور برگزار می‌شود و مرحله دوم هم به برگزاری دیدارهای چهار دور اختصاص دارد.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: دیدارهای هر مرحله به صورت متمرکز برگزار می‌شود. فعلاً تهران میزبان هر سه مرحله است. البته پتروشیمی متمایل به برگزاری یک مرحله میزبانی است که اگر در این زمینه به صورت رسمی درخواست خود را ارائه دهد احتمالاً دیدارهای مرحله دوم را به بندر امام منتقل کنیم.

برنامه دیدارهای دور نخست از مرحله نخست لیگ تنیس روی میز به این شرح است:

یکشنبه ۳ دی

* پاک‌نژاد اسپورت - مناطق نفت‌خیز جنوب

* شهرداری کرج - پتروشیمی بندر امام

* رعد پدافند هوایی - فراسنج هوایی

* عقاب نهاجا - نفت آبادان

منبع: مهر

کد خبر 713963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.