شناسایی و دستگیری قاتل پیرمرد گلپایگانی

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از شناسایی و دستگیری قاتل پیرمرد گلپایگانی خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پیرمرد خبر داد و اظهار کرد: بیستم آذر سال جاری و پس از اعلام حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره فوت مشکوک در یکی از منطقه‌های حوزه استحفاظی پاسگاه کنار رودخانه شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی گلپایگان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب، ابعاد موضوع به صورت میدانی بررسی شد و با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان اقدامات فنی و علمی انجام و طی کمتر از هفت روز پرده از راز قتل پیرمرد ۷۰ ساله برداشته شد؛ کارآگاهان قاتل متواری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه قاتل یک زن ۵۴ ساله است، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع اعمال مجرمانه در مواقع بروز اختلافات از درگیری با مجرمان پرهیز کنند و موارد را بلافاصله از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کنند.

کد خبر 713944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.