کنفرانس بین‌المللی تهران با هدف توقف جنایت صهیونیست‌ها برگزار می‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برگزاری کنفرانس بین‌المللی تهران با هدف توقف فوری جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم آپارتاید صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی امروز _شنبه دوم دی_ در اظهاراتی در ارتباط با برگزاری «کنفرانس بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین» اظهار کرد: این کنفرانس با هدف تقویت حمایت بین‌المللی از ملت مظلوم فلسطین در غزه و کرانه غربی، تقویت فشارها بر رژیم صهیونیستی برای توقف کامل حملات نظامی علیه غزه و رفع کامل محاصره آن و نیز تحرک بخشیدن به ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی برای مردم فلسطین برگزار می‌شود.

سخنگوی وزارت امورخارجه کشور افزود: در این نشست یک‌روزه بین‌المللی، مقامات عالی‌رتبه دولتی، شخصیت‌های برجسته سیاسی، دینی، اندیشه‌ورز و رسانه‌ای از بیش از ۵۰ کشور جهان مشارکت دارند.

کنعانی برگزاری این نشست را در چارچوب استمرار تلاش‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان ارزیابی و خاطرنشان کرد: توقف فوری جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم آپارتاید صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین، مطالبه همه حق‌طلبان، عدالت‌خواهان و وجدان‌های بیدار بشری در سراسر جهان است.

منبع: ایرنا

کد خبر 713939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.