ارتش رژیم صهیونیستی آماده پایان دادن به عملیات زمینی در غزه است

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تصمیم تازه ارتش این رژیم درباره جنگ غزه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ارتش آماده پایان دادن به عملیات زمینی در غزه طی چند هفته است.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد: مرحله سوم عملیات ارتش شامل کاهش تعداد نیروها، ایجاد منطقه حائل و تداوم حملات متمرکز است.

این در شرایطی است که جنگ در غزه ادامه دارد و نظامیان صهیونیست در رویارویی با رزمندگان مقاومت متحمل خسارات سنگین شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به‌طور قطره‌چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در داخل سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

پیش از این نیز، رسانه صهیونیستی هاآرتص نوشت: ارتش اسرائیل بر خلاف آنچه تصمیم‌گیرندگان درباره جنگ غزه و عملیات زمینی اعلام می‌کنند، در مرحله سوم عملیات قرار دارد. مراکز مختلف فرماندهی در حال حاضر برای یک تغییر عمده در ژانویه آینده آماده می‌شوند و این تغییرات به دلیل بازاستقرار صدها هزار نظامی ذخیره به سبب بار سنگین بر اقتصاد، نظامیان و خانواده‌های آن‌هاست.

این رسانه فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال مرخص کردن شماری از نظامیان ذخیره است.

هاآرتص آورده است: اصلاحات احتمالی شامل ایجاد منطقه حائل در داخل غزه نیز می‌شود.

این رسانه صهیونیست در ادامه اذعان کرد: اوضاع میدانی با آنچه مقامات سیاسی بیان می‌کنند، کاملاً متفاوت است. اوضاع مشابه روندی که از سیاستمداران می‌شنویم، نیست.

منبع: ایرنا

کد خبر 713937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.