مصدوم و فوت شدن ۱۰ نفر در پی ۳ حادثه رانندگی

رئیس مرکز اورژانس کاشان از مصدوم و فوت شدن ۱۰ نفر در پی سه حادثه رانندگی خبر داد.

مهرداد فرزندی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ ساعت ۱۷:۱۰ امروز _جمعه یکم دی_ به مرکز ارتباطات اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان این مرکز بلافاصله به محله حادثه اعزام شدند، افزود: در این حادثه که روی پل راوند رخ داده بود، هفت نفر مصدوم و پس از اقدامات درمانی اولیه، با دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

رئیس اورژانس کاشان تصریح کرد: در حادثه دیگری که در شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل حوالی ساعت ۱۷ امروز _جمعه یکم دی_ رخ داده بود، راکب موتورسیکلت بر اثر سقوط از موتور سیکلت جان خود را از دست داد.

برخورد ال ۹۰ و تیبا در جاده برزک دو مصدوم برجای گذاشت

وی ادامه داد: حادثه برخورد ال ۹۰ و تیبا ساعت ۱۵:۵۰ _جمعه یکم دی_ به مرکز ارتباطات اورژانس اطلاع داده شد، این حادثه در جاده برزک به کاشان قبل از روستای مرغ رخ داد و بلافاصله کارشناسان مرکز اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

فرزندی پور گفت: در حادثه مذکور یکی از سرنشینان خودرو ال ۹۰ و یکی از سرنشینان تیبا از ناحیه سر دچار حادثه شده بودند که پس از اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان مرکز اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: حال مصدومان انتقالی رضایت بخش گزارش شده و علت حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

کد خبر 713895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.