حریق خودروی ۴۰۵ در پارکینگ منزل مسکونی و نجات ۹ نفر

رئیس اداره فرماندهی عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق ۴۰۵ در پارکینگ منزل مسکونی و نجات ۹ نفر خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۱۷:۲۰ امروز _جمعه یکم دی_ حادثه حریق خودروی پژو ۴۰۵ در پارکینگ مجتمع مسکونی چهار طبقه واقع در خیابان برازنده توسط شهروندان به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که با توجه به حساسیت مورد و محبوسی افراد داخل واحدها بلافاصله ایستگاه‌های شش و ۱۹ و هفت به محل حریق اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن به موقعیت حریق رسیدند و به دو گروه نجات محبوسان از میان دود و اطفا حریق تقسیم شدند و با سرعت عمل بالا، گروه اول اقدام به جست‌وجو در دود و تخلیه تمام واحدهای چهار طبقه کردند، ۹ فرد گرفتار در دود را به بیرون مجتمع انتقال دادند و گروه دوم حریق را در مدت زمان کوتاهی اطفا و از سرایت حریق به دیگر خودروها که شامل خودروی پراید و خودروی نیسان بود و دیگر نقاط ساختمان جلوگیری شد.

رئیس اداره فرماندهی عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این حریق یک مرد دچار دودگرفتگی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شهر شد و علت این حریق نیز تحت بررسی است.

کد خبر 713894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.