اطلاع‌رسانی و پرداخت عوارض ۹ هزار صنف در یاسوج به صورت الکترونیک

شهردار شهر یاسوج گفت: اطلاع‌رسانی و پرداخت عوارض نه هزار صنف در یاسوج به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، کیوان آشنا عصر امروز _جمعه، یکم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کار شبانه‌روزی و تلاش صورت گرفته توسط کارکنان شهرداری یاسوج به‌خصوص در واحدهای امور شهری، مدیریت درآمد و سازمان فاوا ممیزی کلیه اصناف شهر یاسوج انجام شده‌است.

وی افزود: با اجرای این طرح برای حدود نه هزار صنف فعال در شهر یاسوج پیامک ارسال می‌شود که لازم است صاحبان اصناف با مراجعه به شهرداری نسبت به پرداخت عوارض کسب و پیشه خود اقدام نمایند.

شهردار شهر یاسوج گفت: در صورت عدم پرداخت عوارض از سوی اصناف پرونده آنان به کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری ارجاع و در آنجا نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در شهر یاسوج به‌صورت پیامکی اجرا می‌شود که با همکاری اتاق اصناف استان در معرفی و شناسایی اصناف شهر یاسوج به مرحله اقدام رسید.

آشنا خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها نهادهای غیرانتفاعی هستند که کلیه امورات عمرانی و خدمات شهری را با عوارض پرداخت شده از سوی مردم انجام می‌دهند.

وی افزود: بدون پرداخت عوارض شهر ساخته نمی‌شود و مشارکت و همکاری مردم در این امر به رشد و توسعه شهر و ارتقای کیفیت خدمات شهری می‌انجامد.

کد خبر 713889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.