تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران با هت‌تریک باخت به استقبال جام‌جهانی رفت!

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان در ادامه آماده‌سازی حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۴، در سه بازی تدارکاتی مقابل سنگال شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران که برای آماده‌سازی جهت شرکت در جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی ۲۰۲۴ امارات، اردویی را در بوشهر برپا کرده است، هفته گذشته در نخستین بازی تدارکاتی‌اش مقابل سنگال قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

ساحلی‌بازان کشورمان پس از آن برای دومین‌بار در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال‌ساحلی سنگال رفتند که این دیدار با پیروزی پنج بر چهار سنگالی‌ها به پایان رسید. گل‌های ساحلی‌بازان ایران را در آن بازی را علی میرشکاری، سعید پیرامون، محمد مرادی و مسلم مسیگر (پنالتی) به ثمر رسانده بودند.

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی کشورمان در سومین دیدار تدارکاتی خود مقابل سنگال از ساعت ۱۵ امروز به مصاف این تیم رفت و همچون دو بازی قبلی با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا با سه شکست پیاپی در برابر حریف اهل قاره آفریقای خود به اردوی تدارکاتی‌اش پایان دهد.

گفتنی است پس از عدم حضور تیم ملی ایران به عنوان قدرتمند و پُرافتخارترین تیم آسیایی در دوره قبلی جام‌جهانی فوتبال‌ساحلی که بحث‌برانگیز و فراموش‌نشدنی بود، به‌دنبال قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۴، ملی‌پوشان فوتبال‌ساحلی ایران در گروه B با تیم‌های آرژانتین، اسپانیا و تاهیتی همگروه شدند.

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۹ در بزرگ‌ترین لحظه تاریخ خود و در نبرد نیمه‌نهایی مقابل تاهیتی شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند و در تورنمنت پیش‌رو این فرصت را دارد تا آن شکست را تلافی کند.

تیم‌ملی فوتبال‌ساحلی ایران پس از اسپانیا، دومین بخت صعود به مرحله بعدی محسوب می‌شود. تیم‌ملی روسیه به عنوان میزبان و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات، بزرگ‌ترین غایب جام جهانی امارات به شمار می‌رود. لازم به‌ذکر است رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ از بیست‌وششم بهمن‌ماه تا ششم اسفندماه در امارات برگزار خواهد شد.

کد خبر 713886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.