پالایش‌نفت دربی خوزستانی‌ها را با ۹ گل برد / نماینده نطنز با دست‌پُر از آمل بازگشت

هفته هشتم رقابت‌های سوپرلیگ زنان فوتسال ایران امروز برگزار شد و پالایش‌نفت آبادان موفق شد صدرنشینی خود را تثبیت کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دور برگشت رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال زنان امروز _جمعه یکم دی_ با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد و در نهایت تیم‌های فوتسال زنان پالایش‌نفت آبادان، رایزکو صفادشت و شاهین‌نوین نطنز صاحب پیروزی مقابل رقبای خود شدند و امتیازات میان تیم‌های مس رفسنجان و سایپا تهران تقسیم شد.

پالایش‌نفت آبادان ۹ - ملی‌حفاری اهواز صفر

در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته هشتم سوپرلیگ زنان، تیم‌های پالایش‌نفت آبادان و ملی‌حفاری اهواز در برابر همدیگر قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۹ بر صفر پالایش‌نفت به پایان رسید.

گل‌های پالایش‌نفت را در این دیدار مارال ترکمان (سه‌گل)، محدثه محمدی، فهیمه زارعی، فاطمه ارژنگی، نسترن مقیمی (دو گل) و زهرا اسدی به‌ثمر رسید. نفت با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرد. ملی‌حفاری هم با ۱۰ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت.

مس رفسنجان ۲ - ۲ سایپا تهران

در دیگر دیدار مهم و تعیین‌کننده، تیم فوتسال زنان سایپا تهران مقابل مس رفسنجان به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. برای سایپا سمیرا قربان‌پور و زیبا افروغ گلزنی کردند و دو گل مس رفسنجان توسط زهرا قلی‌زاده و گل‌به‌خودی نسیمه غلامی زده شد. مس اکنون با ۱۷ امتیاز دوم است و سایپا نیز با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

رایزکو صفادشت ۴ - مهرعظام تهران ۳

در تقابل تیم‌های میانه‌جدولی رایزکو صفادشت و مهرعظام تهران که به پیروزی نیاز مبرمی داشتند، تیم فوتسال رایزکو صفادشت به برتری نزدیک و پرگل چهار بر سه دست پیدا کرد. برای رایزکو تارا جانی‌نژاد، لیلا اصلانی، نسیم نوازنده و مبینا نعمانی گل زدند و سه‌گل مهرعظام به‌وسیله نگار یعقوبی (دو گل) و ساجده نریمانی به‌ثمر رسید.

نوا آمل ۴ - شاهین‌نوین نطنز ۸

تیم فوتسال زنان نوا آمل در اولین بازی نیم‌فصل دوم سوپرلیگ میزبان شاهین‌نوین نطنز بود که نماینده نطنز موفق شد با اختلاف چهار گل به برد مهمی در خانه نوا آمل دست پیدا کند. گلزنان نوا آمل کیمیا رحیمی‌نیا (دو گل) و نگار بازیار (دو گل) بودند و برای شاهین نطنز هم فاطمه رحمتی (سه‌گل)، شهین افلاکی (دو گل) و مرضیه توفیقی‌نسب، فرشته خسروی و سحر زمانی گل‌زنی کردند.

جدول رده‌بندی سوپرلیگ فوتسال زنان در پایان هفته هشتم به‌شرح زیر است:

پالایش‌نفت دربی خوزستانی‌ها را با ۹ گل برد / نماینده نطنز با دست‌پُر از آمل بازگشت

کد خبر 713873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.