دولت سیزدهم عاشق خدمت است نه تشنه قدرت

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز دولتی داریم که عاشق خدمت است نه تشنه قدرت، گفت:باید برای شکرگذاری از این نعمت در انتخابات شرکت کنیم. حضور پرشور پای صندوق رأی کودک کشان عالم را مأیوس و حضور کمرنگ در انتخابات آنها را در پیگیری اهداف شوم‌شان جری‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله کاظم صدیقی ظهر امروز _جمعه، یکم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در تهران اظهار کرد: امروز مسأله اول عالم اسلام مسأله فلسطین است، امروز این مسأله به نقطه حساسی رسیده و جامعه اسلامی باید سرزمین فلسطین را از دست قاصبان خارج کنند.

وی افزود: آنچه در فلسطین اتفاق می افتد تنها یک خرید زمین توسط یک گروه نیست بلکه یک جریان است، همانهایی که بمب اتمی بر سر مردم هیروشیما و ناگازاکی ریختند و یا بومیان سرزمین خود را قتل عام کردند امروز به حمایت گسترده برای قصب سرزمین فلسطین می پردازند.

آیت الله صدیقی خاطرنشان کرد: در سه ماه گذشته حامیان رژیم صهیونیستی هیچ دستاورد نظامی در برابر مردم فلسطین نداشتند و به همین خاطر دست به کشتار زنان و کودکان زدند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: امروز به همه نشان داده شد که لیبرال دمکراسی یعنی کودک کشی و وحشی گری هیچ وقت آمریکا تا به این اندازه نزد افکار عمومی منفور نبوده است.

وی افزود: امروز مقاومت معادلات را تغییر داده و به ویژه مردم مقاوم در یمن اقدامات مؤثری را انجام داده اند.

آیت الله صدیقی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی فکر می کنند که با جلوگیری از اظهار نظرها در باره مسائله فلسطین می‌توانند در مقابل دستاوردهای محور مقاومت بیاستند اما غافل از این هستند که نمی توان بر خلاف جریان حرکت کرد و در صورت ادامه این گونه رفتارها دست و پایشان خواهد شکست.

خطیب نماز جمعه تهران اظهار داشت: اقدام وحشیانه تروریستها و تکفیریها حادثه تلخی بود و این حادثه را به امام زمان و نائب آن و مردم و فراجا و خانواده این شهدا تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: از مسئولین امر انتظار می رود تا از فراجا از نظر تسلیحاتی و قانونی حمایتهای لازم را داشته باشند بعد از ۴۴ از انقلاب نباید کسی جرعت کند به مأمور انتظامی چپ نگاه کند نه اینکه آنها را در داخل کشور ترور کند.

آیت الله صدیقی با اشاره به بحث انتخابات خاطرنشان کرد: امروز دولتی را داریم که عاشق خدمت است نه تشنه قدرت، باید برای شکرگذاری از این نعمت در انتخابات شرکت کنیم. حضور پرشور پای صندوق رأی کودک کشان عالم را مأیوس و حضور کمرنگ در انتخابات آنها را در پیگیری اهداف شوم‌شان جری‌تر خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 713860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱۳ IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    شما چطور