نهضت سواد آموزی باعث پیشرفت علم آموزی در کشور شد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: نهضت سواد آموزی یکی از یادگاران امام (ره) است که در زمان شروع این نهضت با مدیریت حاج آقای قراتی پیشرفت های خوبی در زمینه علم آموزی و سواد رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز _جمعه یکم دی ماه_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به رحلت حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: حضرت ام البنین بانوی فداکار و ایثارگر بود که حضرت عباس (ع) و سه فرزند خود را در راه اسلام فدا کرد و از این جهت که ایشان الگوی مادران شهدا هستند، این روز روز تکریم مادران شهدا است و مادران شهدا در طول تاریخ انقلاب اسلامی به صورت موجزع گونه‌ای ایثارگری را به اوج رساندن و همسران شهدا هم از میراث شهدا پاسداری کردند.

وی با اشاره به سالروز حمله شوروری به افغانستان ادامه داد: شوروی با ورود به افغانستان وارد یک باتلاق شد و با شکست مفتزحانه ای خارج شد شوروی در طی قرن گذشته بارها اسرار به نفوذ در ایران داشت و هدف از حمله به افغانستان و نفوذ در ایران دست یابی به آب‌های گرم بود.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: هدف حزب توده در ایران تقدیم ایران به روسیه و تبدیل ایران به ایرانستان بود که مبارزه و اخلاص مردم از این حرکت جلوگیری کرد.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به سالروز نهضت سواد آموزی تصریح کرد: نهضت سواد آموزی یکی از یادگاران امام (ره) است که در زمان شروع این نهضت با مدیریت حاج آقای قراتی پیشرفت‌های خوبی در زمینه علم آموزی و سواد رقم خورد.

وی با اشاره به میلاد حضرت مسیح تاکید کرد: پیروان حضرت مسیح آن چیزی که حضرت مسیح به آنان دستور داده بود یعنی پیروی از پیرامبر خاتم (ص) عمل نکردند و باعث جدایی امت‌ها شدند آنها با تحریف انجل اصلی بر اشتباه خود اسرار ورزیدن

امام جمعه موقت شهرکرد اضافه کرد: هم در تورات و هم در انجیل و هم در کلام رسول خدا (ص) تاکید بر پیروای از ۱۲ امام آمده است که این می‌تواند برهان محکمی بر حقانیت شیعه باشد.

کد خبر 713857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.