آمریکا عامل اصلی جنایت و نسل کشی در غزه

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: آمریکا متهم اول تمام جنایت هایی است که در دنیا اتفاق می افتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امروز _جمعه، یکم دی_ در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه خرم آباد، با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین و کشتار زنان و کودکان بی گناه غزه اظهار کرد: شورای امنیت قطعنامه‌ای برای پایان آتش بس در غزه اما، آمریکا آن را و تو کرد که این بزرگترین و ظالمانه ترین ابزاری است که در دست چند کشور برای منافع خودشان است.

وی آمریکا را عامل جنایت و نسل کشی بر ضد حقوق بشر دانست و افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای، ترور سردار سلیمانی و دادن سلاح و مهمات به صدام بخشی از جنایت‌های این رژیم منحوس است.

امام جمعه موقت خرم آباد با قدردانی از مردم شجاع و نترس یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خاطر نشان کرد: با وجود اینکه یمن کشوری جنگ زده به درگیر مشکلات داخلی خود است اما، مردم این سرزمین با شجاعت توانستند جلوی کشتی‌های اسرائیلی را بگیرند و این یک درس بزرگ برای رژیم اسرائیل و همدستانش است.

حجت الاسلام شمسی فر حمایت حزب الله لبنان و محور مقاومت در عراق از مردم مظلوم فلسطین را تحسین برانگیز دانست و تصریح کرد: همانطور که پیروزی نصیب مردم یمن و سوریه شده است روزی هم این پیروزی نصیب مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواهد شد و این ننگ بزرگ بر پیشانی آمریکای جنایتکار و اسرائیلی کودک کش خواهد ماند.

سالروز تأسیس سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان امام (ره) سالروز وفات حضرت ا م ا لبنین (س) از دیگر موضوعاتی بود که خطیب موقت جمعه خرم آباد به آنها اشاره کرد.

کد خبر 713849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.