جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مقدمه نابودی کامل این رژیم است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و از دست رفتن آبرو و اعتبار نداشته و مشروعیت سیاسی، مقدمه نابودی کامل این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف آبادی امروز _جمعه، یکم دی_ در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: اذهان جهان در حال پذیرش غده سرطانی بودن این رژیم ضدبشری است.

وی افزود: مسئله فلسطین و اتفاقات کنونی غزه نشان داد که با وجود اینکه نظام سیاسی جهان و نظام‌های بین‌المللی همیشه دم از حقوق بشر می‌زنند، اما امروز پشتیبان ظلم پلید و کودک‌کشی شدند و کودک‌کشی‌ها را تقویت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تبریک فرا رسیدن ژانویه و ولادت حضرت مسیح (ع) تصریح کرد: حضرت مسیح (ع) از پیامبران اولوالعزم است، از مسیحیان انتظار می‌رود مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بایستند.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه مسیحیت باید یکپارچه مقابل صهیونیست و بایدن بایستد، تاکید کرد: موضوع فلسطین مسئله اسلام و محور وحدت کشورهای اسلامی است، در این راستا نباید به برخی شبهه‌ها و شیعه و سنی بودن، توجه شود.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی ضد بشریت است و دل دنیا را به در آورده است، گفت: سازمان‌هایی که همواره دم از حقوق انسانی می‌زنند در اتفاقات اخیر مهر سکوت بر لب زدند و شعار حقوق بشری این سازمان‌ها تو خالی است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه این بار صهیونیست‌ها با ذلت و نکبت بیشتری عقب‌نشینی خواهند کرد، افزود: آمریکا و فرانسه ننگ دنیا را برای خود خریده‌اند و هرگز این لکه از بین نخواهد رفت، انتظار می‌رود، رژیم صهیونیستی دست از این همه جنایت که هیچ توجیهی ندارد، بردارد چراکه جریان مقاومت به عنوان یک بنیاد فکری در حال توسعه است و هر آزاده‌ ای در جهان در کنار مردم فلسطین است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ۲۶ هزار کیلومتر از سرزمین فلسطین را غصب کرده است، گفت: آن‌ها اجازه زندگی به دو میلیون نفر از مظلومان غزه را در ۳۶۳ کیلومتر نمی‌دهند، این‌ها خود را یهودی می‌دانند، آیا یهود این است؟ پاسخ پیامبران بنی‌اسرائیل را چگونه می‌دهند؟

وی تصریح کرد: جوانانی که فکر می‌کنند غرب برای ایران دایه مهربان‌تر از مادر است، ببینند چه جنایاتی در غزه مرتکب می‌شود و چگونه از این جنایتکار حمایت می‌کنند.

امام جمعه اراک گفت: سپاه پاسداران در صنعت هوایی و امنیت پروازهای بین‌الملی کشور نقش مؤثری داشته و امید می‌رود توفیقات بیشتری در این عرصه با برنامه‌ریزی برای ساخت هواپیما و تجهیزات آن، کسب کند.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی در کمربند بلایای طبیعی قرار دارد، بنابراین لازم است پیشگیری و آموزش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با گرامیداشت یاد ۱۱ شهید راسک تصریح کرد: این شهدا مظلومانه به شهادت رسیدند و امید می‌رود حفاظت‌ها قوی‌تر شود تا از مرزهای شرقی آسیبی وارد نشود و این همه داغ بر دل‌ها ننشیند.

کد خبر 713848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.