رسانه‌های معاند در برابر آدم‌کشی‌های اسرائیل جنایتکار سکوت می‌کنند

امام جمعه رشت گفت: اسرائیل ۷۵ سال هزاران نفر را آواره کرده و کشته است، اما اکنون که حزب الله لبنان برای حراست از کیان انسان‌ها حرکت می‌کند سازمان ملل می‌خواهد به ۱۹۴۳ برگردد؛ این چهره تمدن وحشی غرب است که گرگ‌های بین الملل و رسانه‌های معاند در برابر آدم‌کشی‌های جنایت کاران حرف نمی‌زنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز _جمعه، یکم دی_ در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه رشت، ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) اظهار کرد: این پیامبر والا مقام چون رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) همواره مروج معنویت بود.

وی با اشاره به سخنان حضرت عیسی مسیح (ع) افزود: کسی که طالب دنیا است حب دنیا او را می‌گیرد و کسی که عاشق دنیا باشد علاقه‌ای به آخرت نخواهد داشت.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: ما بر اساس آیات قرآن کریم معتقدیم حضرت عیسی مسیح (ع) زنده است و به حمایت آخرین سفیر الهی امام زمان (عج) می‌آید و جهان را پر از عدل و داد می‌کند، اما امروز اخبار بدی از برخی کلیساهای دنیا و پیروان مسیح داریم که در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند.

آیت‌الله فلاحتی تصریح کرد: امروز اربابان کلیسا در برابر آدمکشی بایدن و نتانیاهو سکوت کرده‌اند و این در حالی است که بسیاری از مردم عادی و پیروان مسیح این جنایات را محکوم کردند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ۱۷ سال قبل سازمان ملل متحد قطعنامه ۱۷۰۵ را برای جلوگیری از پیشروی‌های حزب الله لبنان تصویب کرد و امروز چون دیده‌اند که تصمیم به خشکاندن ریشه اسرائیل دارند مدام حرف از این قطعنامه می‌زنند.

وی اضافه کرد: اسرائیل ۷۵ سال هزاران نفر را آواره کرده و کشته است، اما اکنون که حزب الله لبنان برای حراست از کیان انسان‌ها حرکت می‌کند سازمان ملل می‌خواهد به ۱۹۴۳ برگردد؛ این چهره تمدن وحشی غرب است که گرگ‌های بین‌الملل و رسانه‌های معاند در برابر آدم‌کشی‌های جنایت کاران حرف نمی‌زنند.

آیت الله فلاحتی بر گسترش تکنولوژی و فضای مجازی بر ویژگی رازداری تاکید کرد و افزود: در دوره سیاهی از تاریخ قرار داریم و باید در حفظ اسرار مؤمن تلاش کنیم تا آبروی مؤمنان حفظ شود چرا که برخی اوقات با بر ملأ شدن رازهای فرد موجب ویران شدن زندگی‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار ما قرار دارد می‌تواند در یک شب زندگی یک فرد را نابود کند، خاطرنشان کرد: خداوند در یکی از آیات سوره مائده در قرآن کریم پرس و جو و کنکاش در خصوص رازهای مردم را نهی کرده است.

کد خبر 713845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.