چهره ظالمانه رژیم صهیونیستی در جنگ غزه بیش از گذشته مشخص شده است

امام جمعه تیران و کرون گفت: چهره ظالمانه اسرائیل و هم پیمانانشان بیش از گذشته با ادامه جنگ غزه روشن شده و تداوم کشتارهای مظلومانه آنان را زمین‌گیر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان امروز _جمعه، یکم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تیران با اشاره به وقایع بین‌المللی اظهارکرد: رژیم صهیونیستی همچنان بر کشتار مردم مظلوم فلسطین اصرار داشته و باعث شهادت بسیاری از کودکان و زنان و مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه عدم پایبندی به قانون ظلم روشن شده، افزود: چهره ظالمانه رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان بیش از گذشته با ادامه جنگ غزه روشن شده و تداوم کشتارهای مظلومانه آنان را زمینگیر می‌کند.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: رژیم صهیونیستی با هم‌افزایی بین آمریکا و انگلیس قادر به مقابله با مردم غزه نبود، از این جهت به کشتار مردم بی گناه رو آورده است.

رشیدیان اضافه کرد: دست‌های پنهان جنگ غزه برای دنیا مشخص شده که چه دولت‌هایی با رژیم صهیونیستی همکاری دارند و منافع آن‌ها در همین جنگ و ظلم نهادینه شده که البته سرنوشت بدی خواهند داشت.

وی به روز ایمنی اشاره کرد و اذعان داشت: ایران بیشترین آمار حوادث طبیعی را داشته و ۳۵ نوع از حوادث غیرمترقبه در این کشور قریب الوقوع است، رعایت ایمنی و تدبیر برای تقویت زیرساخت‌ها ضرورت دارد از این جهت باید به آن بیشتر توجه شود.

امام جمعه تیران و کرون خاطرنشان کرد: رعایت اصول ایمنی و دستورالعمل‌های ابلاغی در این خصوص و همچنین توسعه زیرساخت‌ها و امکانات برای کاهش تلفات در دستور کار مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی به روز نهضت سواد آموزی نیز توجه کرد و اظهارداشت: یکی از اقدامات مؤثر و کارآمد برای ارتقای سواد مردم کشورمان، ایجاد سازمان سوادآموزی و کلاس‌هایی ویژه این افراد بود.

رشیدیان رشد علمی کشور و افزایش افراد با سواد را یکی از شاخصه‌های توسعه بیان کرد و یادآورشد: تقویت زیرساخت‌های علمی مثل راه‌اندازی دانشگاه‌ها از جمله این اقدامات محسوب می‌شود.

وی به آغاز سال میلادی جدید و میلاد حضرت مسیح (ع) نیز اشاره کرد و گفت: نشانه‌های حضرت حق در جامعه بسیار زیاد است، اما میزان عبرت‌گیری و شناخت حضرت حق زیاد نیست و همین موضوع موجب انحراف از حقیقت شده است.

کد خبر 713836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.