مشکل ناترازی تولید و تقاضای برق در مازندران را حل می‌کنیم

وزیر نیرو با بیان اینکه باید در استان مازندران با توجه به رشد قابل توجه مصرف برق، ناترازی تولید و تقاضا را مرتفع کنیم، گفت: این ناترازی در شرق و غرب مازندران وجود دارد و با سرعتی که طرح‌های توسعه‌ای نیروگاهی مازندران خواهند داشت، این مشکل را رفع خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی‌اکبر محرابیان امروز _جمعه یکم دی_ در بازدید از طرح توسعه نیروگاه شهید سلیمی نکا با اشاره به اینکه شروع بازدیدهای امروز در مازندران، از طرح توسعه نیروگاه نکا و دو واحد گاز و دو واحد بخار موجود در این نیروگاه با آخرین فناوری‌ها بازدید و اظهار کرد: لازم است بتوانیم در طول زمان نیروگاه را نوسازی و واحدهای مدرن را مستقر کنیم.

وی با بیان اینکه در استان مازندران با توجه به رشد قابل توجه مصرف برق، ناترازی تولید و تقاضا را باید مرتفع کنیم، افزود: این ناترازی در شرق و غرب مازندران وجود دارد و با سرعتی که طرح‌های توسعه‌ای نیروگاهی مازندران خواهند داشت، این مشکل را مرتفع خواهیم کرد.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی برای تأمین برق منطقه مجبوریم از استان‌های دیگر برق را به مازندران منتقل کنیم، تصریح کرد: اگر نیروگاه‌های مدرنی را در منطقه ایجاد کنیم تأمین برق به سهولت انجام شده و کاهش اتلاف و پایداری برق منطقه تضمین می‌شود.

کد خبر 713821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.