بهره‌مندی روستاها از فیبر نوری دستاورد ارزشمندی است

رئیس‌جمهور گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از دو دهه پیش اعلام کردند توسعه باید در پرتو عدالت رقم بخورد، این‌که هم شهر از فیبر نوری بهره‌مند شود و هم روستاهای ما این زیرساخت را داشته باشند یک دستاورد ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز _جمعه یکم دی_ در آئین افتتاح طرح ملی فیبررسانی به منازل، کسب و کارها و مدارس گلستان اظهار کرد: معرفی گلستان به‌عنوان اولین استان برخوردار از پوشش کامل شبکه ملی فیبرنوری خبر خوبی است. امروز زیرساخت اینترنتی فیبرنوری در همه شهرها و روستاها قابل بهره‌برداری است و امیدواریم این اقدام در استان‌های دیگر نیز با قوت ادامه یابد.

وی افزود: اینکه بیش از پنج میلیون خانوار و کسب‌وکارها می‌توانند در این بستر دسترسی آسان و سریع به اینترنت داشته باشند خبر بسیار خوبی است و امیدواریم روز به روز بیشتر این اتفاق گسترش یابد.

رئیس جمهور ادامه داد: با توجه به این‌که باید به عدالت اجتماعی و توزیع زیرساخت‌ها توجه کنیم، این اقدام گامی در پرتو تحقق توسعه بر مبنای عدالت در خدمت‌رسانی است.

رئیسی گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از ۲ دهه پیش اعلام کردند توسعه باید در پرتو عدالت رقم بخورد، این‌که هم شهر از فیبر نوری بهره‌مند شود و هم روستاهای ما این زیرساخت را داشته باشند یک دستاورد ارزشمند است.

وی افزود: دسترسی کامل گلستان به زیرساخت مهم هوشمندسازی و فیبر نوری اتفاق بزرگی است، هوشمندسازی شهرها در همه زوایا به زیرساخت‌های ارتباطی وابسته است که زیرساخت مهم هم در این زمینه مجهز شدن به فیبر نوری است.

رئیسی ادامه داد: از همه مسئولان تشکر می‌کنم و امیدوارم روز به روز بر موفقیت‌های مسئولان در خدمت به مردم افزوده شود تا مردم رضایت بیشتری از ما داشته باشند و گره موجود در اینترنت که گاهی مورد گلایه مردم قرار می‌گیرد برطرف شود.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: ادامه کار در گرو این است که هم مردم خوب مشارکت کنند و هم مسئولان تلاش داشته باشند، در همه کارها مشارکت مردم شرط مهمی است؛ با همکاری مردم، مسئولان دستگاه‌های مرتبط، شهرداران و فرمانداران، استان‌ها و شهرهای دیگر نیز به مرور از این خدمت و امکان بهره‌مند شوند.

کد خبر 713799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.