به جای مسکن سازی به دنبال شهرسازی «ایرانی_اسلامی» هستیم

استاندار یزد با اشاره به رویکرد یزد در ویلایی سازی به جای آپارتمان سازی گفت: به جای مسکن سازی، به دنبال شهرسازی؛ متناسب با الگوی ایرانی_ اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای مسکن استان یزد به ریاست استاندار یزد و با حضور رئیس قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور و اعضای شورا برگزار شد.

مهران فاطمی اظهار کرد: «طرح نهضت ملی مسکن» را از ابر پروژه‌های مورد پیگیری در دولت سیزدهم دانست و گفت: به منظور تسریع در روند اجرای پروژه‌های این حوزه، نشست‌های شورای مسکن به صورت هفتگی در استان برگزار و تصمیمات لازم اخذ می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد یزد در ویلایی سازی به جای آپارتمان سازی، گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب مورد پیگیری در اجرای پروژه‌ها، ساخت واحدها متناسب با فرهنگ غنی یزد و با الگوگیری از سبک معماری ایرانی_ اسلامی است.

استاندار یزد در همین راستا اظهار کرد: به جای مسکن سازی، به دنبال شهرسازی؛ متناسب با الگوی ایرانی_ اسلامی هستیم.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از کلیه اقدامات و فعالیت‌های نیروهای مسلح در برقراری نظم و امنیت در کشور، گفت: امنیت و آرامش؛ زیرساخت همه توسعه‌های ماست که نیروهای مسلح در صف اول مقدم تأمین امنیت هستند.

استاندار یزد در ادامه از آمادگی کامل استان برای تأمین زمین جهت ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای مسلح استان و تسریع و تسهیل در روند اجرای آن‌ها خبر داد.

کد خبر 713776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.