خرید ۹۹ دستگاه اتوبوس برای شهر اراک/ تدوین پیوست فرهنگی پروژه‌های قطار شهری قم

پربازدیدترین اخبار شهری ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «تلاش شهرداری کرمان برای برقی‌سازی حمل‌ونقل عمومی»، «شریان‌های شهر تبریز بهسازی می‌شود»، «ضوابط تشویقی ساخت‌وساز در بافت فرسوده اراک»، «پیوست فرهنگی پروژه‌های قطار شهری در قم تدوین می‌شود»، «تخفیف ۵۰ درصدی شش مرکز معاینه فنی خودرو در شیراز»، «وجود باغ یکی از مؤلفه‌های مهم هویتی شهر ارومیه است»، «۱۹۰۰ کوچه شهر کرمانشاه آسفالت یا لکه‌گیری شده است»، «خرید ۹۹ دستگاه اتوبوس برای شهر اراک"، پایان حفاری ۵۰۰ کیلومتری فیبر نوری در شهر کرمان»، «ساعت شروع به کار متروی پرند تغییر کرد»، از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته بود.

تلاش شهرداری کرمان برای برقی‌سازی حمل‌ونقل عمومی

سعید شعرباف، شهردار کرمان با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته برای اخذ تسهیلات به‌منظور خرید خودروهای برقی، گفت: خرید موتور برقی و تاکسی برقی را در برنامه داریم.

شریان‌های شهر تبریز بهسازی می‌شود

حمید شاهوردی، شهردار منطقه یک تبریز گفت: با هدف مناسب‌سازی مسیرهای تردد شهروندان تبریزی‌، عملیات توزیع بیش از هزار و ۲۶۰ تن آسفالت در هفته گذشته انجام شده است.

ضوابط تشویقی ساخت‌وساز در بافت فرسوده اراک

محمد جعفرپور، معاون معماری و شهرسازی شهردار اراک از اصلاح و ابلاغ ضوابط بافت‌های فرسوده و ناکارآمد مصوب کمیسیون ماده ۵ (طرح تفصیلی) شهر اراک خبر داد و گفت: پس از ابلاغ ضوابط بافت‌های فرسوده، ۱۰ بسته تشویقی برای مالکان و متقاضیان نوسازی بافت‌های فرسوده مصوب و ابلاغ شد.

پیوست فرهنگی پروژه‌های قطار شهری در قم تدوین می‌شود

محمدرضا انگشت‌باف، مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم از انجام کلیات پیوست فرهنگی پروژه‌های قطار شهری و تدوین پیوست تفصیلی در آینده نزدیک خبر داد.

تخفیف ۵۰ درصدی شش مرکز معاینه فنی خودرو در شیراز

هادی شه دوست شیرازی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: همزمان با آغاز هفته حمل و نقل و اجرای طرح محدوده کم آلاینده با هدف کاهش آلایندگی هوا، به مدت سه روز معاینه فنی خودروها در شیراز با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می‌شود.

وجود "باغ" یکی از مؤلفه‌های مهم هویتی شهر ارومیه است

مرتضی بهرام، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: وجود "باغ" یکی از مؤلفه‌های مهم هویتی شهر ارومیه است و مدیریت شهری باید تمام تلاش خود را جهت حفظ، احیا و تبدیل آنها به فضای سبز به کار گیرد.

۱۹۰۰ کوچه شهر کرمانشاه آسفالت یا لکه‌گیری شده است

حمید اعتصام‌فر، معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: در ۲ سال اخیر ۱۹۰۰ کوچه شهر کرمانشاه عملیات لکه‌گیری یا آسفالت آن‌ها انجام شده است که معادل ۳۷ درصد کل کوچه‌های شهر است.

خرید ۹۹ دستگاه اتوبوس برای شهر اراک

محمدحسین ساده‌وند، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: از ۹۹ دستگاه خریداری شده ۴۸ دستگاه هنوز تحویل نشده است و در انتظار تحویل آن‌ها هستیم، اما با تزریق ۵۱ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان نوسازی شد و خودروهای فرسوده که امکان اخذ معاینه نداشتند نیز از ناوگان خارج شدند.

پایان حفاری ۵۰۰ کیلومتری فیبر نوری در شهر کرمان

سعید شعرباف، شهردار کرمان در حاشیه آئین پایان حفاری فیبر نوری، با تشکر از شرکت «های‌وب» به عنوان اپراتور پروژه، اظهار کرد: فاز اول حفاری و داکت‌گذاری در پروژه فیبر نوری شهر کرمان پیش از موعد مقرر به پایان رسید و تلاش کردیم با کمک شرکت تقریباً تمام کارها شبانه انجام شود و در حد امکان کمترین مشکل برای مردم به‌وجود آید.

وی افزود: ۵۰۰ کیلومتر حفاری در یک بازه زمانی کوتاه‌مدت یک‌ماهه در شهر کرمان انجام شد که این حجم از عملیات قطعاً در چندسال اخیر در کشور بی‌نظیر است و از این بابت از شرکت «های‌وب» تشکر و از مردم هم به‌خاطر مشکلات پیش‌آمده، عذرخواهی می‌کنم.

ساعت شروع به کار متروی پرند تغییر کرد

مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از تغییر ساعت حرکت متروی پرند خبر داد و گفت: از هفته آینده ساعت آغاز به کار متروی پرند از ۷:۰۰ به ۶:۳۰ تغییر می‌کند.

کد خبر 713771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.