توجه ویژه شهرداری به توسعه ورزش بانوان/ ورزش‌های داخل سالن بانوان اردبیل در مسیر ارتقاء

شهردار اردبیل گفت: شهرداری و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر حمایت از ورزش بانوان را در اولویت قرار داده که با این روند شاهد رشد ورزش بانوان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، در پی کسب مقام قهرمانی تیم والیبال دختران شهرداری اردبیل در رقابت‌های لیگ والیبال شهرستانی، شهردار و اعضای شورای شهر از بازیکنان و مربیان این تیم تجلیل کردند.

محمود صفری شهردار اردبیل در این مراسم از حمایت ورزش بانوان و توسعه آن خبر داد و گفت: حمایت از ورزش بانوان در محوریت برنامه مدیریت شهری است و در همین راستا حضور تیم‌های ورزشی بانوان شهرداری در رشته‌های مختلف ورزشی تقویت و پررنگ خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که در نظر داریم تا ورزش‌های داخل سالن بانوان اردبیل را تقویت و ارتقاء دهیم، افزود: طی ۲ سال گذشته تلاش کردیم از ورزش بانوان حمایت ویژه‌ای داشته باشیم.

شهردار با بیان این‌که در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا با رایزنی با هیئت فوتبال، شاهد حضور تیم فوتبال بانوان شهرداری در لیگ استانی باشیم، ادامه داد: مدرسه فوتبال بانوان هم اکنون در راستای استعدادیابی و توسعه فوتبال بانوان فعال است.

صفری با اشاره به برگزاری ورزش صبحگاهی به صورت مستمر از ابتدای سال جاری، اضافه کرد: برگزاری اولین جام رمضان بانوان، برگزاری اولین والیبال روی برف، مشارکت در برگزاری لیگ نوجوانان و نونهالان والیبال لیگ استانی و … از جمله برنامه‌ها است.

کد خبر 713721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.