ساماندهی محله «آقاجان» کرمانشاه تلاش جهادی می‌خواهد

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه خواستار تسریع در ساماندهی محله حاشیه نشین آقاجان شهر کرمانشاه شد و گفت: ساماندهی و بهسازی این محله تلاش جهادی فوری می خواهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهرام کرمی ظهر امروز _پنجشنبه سی‌ام آذر_ با فراخوان مدیران مرتبط در ساماندهی محله حاشیه نشین آقاجان، خواهان انجام اقدامات بیشتر، دقیق‌تر و سریع‌تر در این محله شد و اظهار کرد: تاکنون کارهایی در راستای بهسازی محله آقاجان انجام شده، اما متأسفانه به دلیل حجم مشکلات موجود در این محله، به رغم اقدامات صورت گرفته، برخی امور معطل مانده و نیازمند تلاش جهادی فوری است.

وی افزود: در حوزه جمع‌آوری معتادان متجاهر به دلیل برخی مشکلات از جمله کمبود فضای فیزیکی برای نگهداری این افراد، کار به خوبی پیش نرفته که در همین راستا مقرر شد مجوز جمع‌آوری ۳۵۰ نفر از معتادان با ایجاد زمینه اسکان و سالم سازی، صادر شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به موضوعات دیگری از جمله جمع‌آوری و پلمب مراکز ضایعاتی که به صورت غیرقانونی کار می‌کنند، گفت: این مراکز در سطح شهر به بسترهای جرم‌زا تبدیل شده‌اند که باید در کمترین زمان ممکن جمع‌آوری و پلمب شود.

وی اضافه کرد: البته کارهای خوبی نیز از جمله تعمیر، ترمیم و استحکام بخشی منازل آسیب دیده، تعیین تکلیف مشکل مسجد عباس زندی و مواردی از این دست در محله آقاجان انجام شده که جای تقدیر دارد.

کرمی ابراز امیدواری کرد با همکاری همه نهادها و ادارات در آینده‌ای نزدیک چهره‌ای مقبول و موجه از این محله ساخته شود.

کد خبر 713717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.