تمام روزهای هفته، آسمان سیاه بود

بر اساس داده‌های موجود، در طول این هفته‌، چهار روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز هوای ناسالم برای عموم در کلان‌شهر اصفهان به ثبت رسید و سهم این کلان‌شهر از هوای پاک و سالم برابر با صفر روز بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس شاخص کیفیت هوای ثبت شده از تاریخ بیست‌وپنجم تا سی‌ام آذر، چهار روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز هوای ناسالم برای عموم در کلان‌شهر اصفهان به ثبت رسیده و آلوده‌ترین منطقه شهر در طول هفته گذشته پارک زمزم و سالم‌ترین منطقه شهر، پروین بوده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز شنبه، بیست‌وپنجم آذر، برابر با ۱۳۹، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۵۹ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۰۷ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز یکشنبه، بیست‌وششم آذر، برابر با ۱۶۷، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۷۵ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۵۹ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز دوشنبه، بیست‌وهفتم آذر، برابر با ۱۷۳، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۸۴ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۶۲ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز سه‌شنبه، بیست‌وهشتم آذر، برابر با ۱۲۴، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۴۷ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۸۶ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز چهارشنبه، بیست‌ونهم آذر، برابر با ۱۱۴، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۵۷ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۸۲ ثبت شده است.

میانگین شاخص کیفیت هوای ثبت شده در روز پنجشنبه، سی‌ام آذر، برابر با ۱۱۵، شاخص کیفیت هوای آلوده‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۱۳۴ و شاخص کیفیت هوای پاک‌ترین ایستگاه در این روز برابر با ۹۱ ثبت شده است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 713678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.