«سلامت ایرانیان» خاص‌ترین پروژه‌ مشارکتی شهرداری اصفهان است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: مجموعه سلامت ایرانیان با وسعت ۹۵۰ متر مربع و زیربنای دو هزار ۴۵۴ متر مربع جز یکی از خاص‌ترین پروژه‌های مشارکتی با شهرداری اصفهان بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری صبح امروز _پنج‌شنبه سی‌ام آذر_ در بازدید اصحاب رسانه از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان اظهار کرد: مجموعه سلامت ایرانیان واقع در خیابان استانداری با وسعت ۹۵۰ متر مربع و زیربنای دو هزار ۴۵۴ متر مربع شامل چهار طبقه می‌شود.

وی افزود: این مجموعه با کاربری ورزشی در دو طبقه، اداری در سه واحد و تجاری در سه واحد جزو یکی از خاص‌ترین پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان بوده است.

آب درمانی، بیماران بسیاری را درمان کرده است

پیمان کامران، مدیرعامل مجموعه سلامت ایرانیان اصفهان نیز در این بازدید اظهار کرد: از نخستین روز احداث مجموعه سلامت ایرانیان، بیماران بسیاری توسط این مجموعه درمان شده‌اند، همچنین استخر این مجموعه با هدف آب درمانی ایجاد شده است و در این مجموعه از مجهزترین و جدیدترین وسایل استفاده می‌شود.

وی افزود: این مجموعه با وسعت هزار متر در دوطبقه در حال خدمت است.

مدیرعامل مجموعه سلامت ایرانیان اصفهان با بیان اینکه با مشارکت شهرداری اصفهان در این مجموعه اصلاح حرکات و درمان‌های ورزشی صورت می‌گیرد، افزود: حدود ۵۰ درصد از وسعت این مجموعه به باشگاه ورزشی اختصاص پیدا کرده است.

کامران با بیان اینکه از نخستین روز احداث این مجموعه بیماران بسیاری را درمان کردیم، تاکید کرد: در بخش باشگاه و فیزیوتراپی این مجموعه به کمک شهرداری اصفهان از مجهزترین و جدیدترین وسایل کشور استفاده می‌شود و اصفهان فیزیوتراپی به این وسعت و کیفیت ندارد.

وی گفت: استخر این مجموعه معمولی نیست و با هدف آب درمانی ایجاد شده است، همچنین ۵۰۰ نفر به صورت روزانه از این مجموعه استفاده می‌کنند.

مدیرعامل مجموعه سلامت ایرانیان اصفهان با بیان اینکه آورده شهرداری برای احداث این مجموعه زمین، صدور پروانه و عوارض تراکم بوده است، ادامه داد: تمام شهروندان می‌توانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

کد خبر 713670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.