اهدای ۶۰۰ بسته غذایی به نیازمندان سنندجی توسط موقوفه معتمد وزیری

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از اهدای ۶۰۰ بسته غذایی به نیازمندان سنندجی توسط موقوفه مرحوم ماهرخسار خانم معتمد وزیری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا طوسی با بیان اینکه دفتر موقوفه ماهرخسار معتمد وزیری به مناسبت شب یلدا ۶۰۰ بسته غذایی به مددجویان و نیازمندان اهدا کرده، اظهار کرد: این تعداد بسته در قالب ۶ قلم مواد غذایی بوده است.

وی افزود: ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها در حدود یک میلیون تومان و ارزش کل بسته‌ها ۶۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: کمیته امداد به عنوان یک هماهنگ‌کننده و تسهیل‌گر، کمک‌های خیران را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی می‌رساند.

طوسی با بیان اینکه این تعداد بسته غذایی امروز در بین نیازمندان و مددجویان شهرستان سنندج توزیع خواهد شد، اضافه کرد: توزیع این بسته‌ها بر اساس عدالت محوری بوده و سعی می‌شود کسانی که قبلاً بسته‌ای دریافت نکرده‌اند از این بسته‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سنندج هستند، تصریح کرد: اولویت توزیع با خانواده‌های پر جمعیت و بیماران زمین‌گیر و ایتام است.

به گزارش ایمنا، دفتر موقوفه ماهرخسار معتمد وزیری طی امسال در مناسبت‌های مختلف مانند جشن عاطفه، عید قربان و ماه رمضان بیش از چهار میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان اهدا و کمک کرده است.

کد خبر 713662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.