طرح جامع ترافیک سمنان در حال تدوین است

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: با توجه به نبود طرح جامع برای ترافیک شهر و احتیاج به این طرح با توجه به مشکل ترافیک، طرح جامع ترافیک سمنان در حال تدوین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، مهدی خراسانیان بعد از ظهر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: با توجه به نبود طرح جامع برای ترافیک شهر و احتیاج به این طرح با توجه به مشکل ترافیک، طرح جامع ترافیک سمنان در حال تدوین است.

وی با اشاره به تحقق ۵۵ درصدی بودجه شهرداری سمنان در سال‌جاری طبق برنامه، افزود: با توجه به اینکه اکثر درآمدها در سه ماهه پایانی سال رخ می‌دهد، به تحقق ۴۵ درصد باقی مانده از بودجه تا پایان سال خوشبین هستیم و رخ خواهد داد.

رئیس شورای شهر سمنان با تاکید بر اینکه کسب عناوین پایتخت بین المللی راه ابریشم و پایتخت کتاب ایران باعث موفقیت سمنان و رشد و توسعه در زمینه‌های گردشگری و کتابخوانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این عناوین و رویدادها باعث معرفی شهر سمنان در سطح ملی و بین المللی خواهد شد و مدیریت شهری سمنان مانند گذشته با استفاده از ظرفیت‌های خود در این زمینه با سایر ادارات مشارکت خواهد نمود.

خراسانیان با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر، تصریح کرد: مدیریت شهری المان و طرح‌هایی را در دستور کار قرار داده است تا سال آینده اجرایی شود، اما با توجه به فاصله سه ماهه تا سفرهای نوروزی و زمان بر بودن طرح‌های مذکور، شهرداری سمنان تا پایان سال بخشی از این ورودی‌ها را ساماندهی خواهد کرد.

کد خبر 713626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.