قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی اینستاگرام

کاربران آمریکایی می‌توانند با استفاده از ابزار هوش مصنوعی جدید اینستاگرام پس‌زمینه تصاویر خود را بر اساس دستورات متنی تغییر دهند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام ابزار هوش مصنوعی جدیدی به نام backdrop را راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان عوض کردن پس‌زمینه تصاویر استوری را می‌دهد، این قابلیت در حال حاضر فقط در آمریکا در دسترس است و احتمالاً به زودی برای همه کاربران در سراسر جهان عرضه می‌شود، می‌توان از ویژگی یادشده حین تولید محتوا یا هنگام آپلود محتوا استفاده کرد.

به منظور استفاده از قابلیت جدید backdrop باید آیکون مشخص شده را لمس کرد، سپس پس‌زمینه کل تصویر مورد نظر شما به صورت شطرنجی خواهد شد، یک قسمت برای توصیف پس‌زمینه مورد نظر کاربران باز می‌‎شود، افراد از این طریق می‌توانند پس‌زمینه مورد نظر خود را توصیف کنند یا از بین موارد پیشنهادی یک مورد را انتخاب کنند؛ زمانی که کاربران از قابلیت جدید استفاده می‌کنند، استوری با برچسب "Try it" به دیگران نشان داده می‎‌شود، سپس افراد دیگر می‌توانند با انتخاب این گزینه، آن پس‌زمینه را امتحان کنند.

اینستاگرام اخیراً ویژگی‌های جدید زیادی برای پلتفرم خود معرفی کرده است؛ برای نمونه می‌توان به قابلیت‌های جدید این شبکه اجتماعی در زمینه ارسال نوت‌های ویدئویی دو ثانیه‌ای و تشخیص کاربران «فیک» اشاره کرد.

کد خبر 713590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.