۲ اثر پژوهشی شهرداری اصفهان رتبه گرفت

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره‌های پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی گفت: برای این جشنواره ۲۵۷۴ اثر ارسال شده بود که دو اثر از شهرداری اصفهان در این جشنواره حائز رتبه شد.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اختتامیه پانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی، روز چهارشنبه _بیست‌ونهم آذر_ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

وی افزود: جشنواره‌های پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی در کنار هم برگزار و دو پروژه پژوهشی شهرداری اصفهان حائز رتبه شد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه پژوهشی «تبیین گفتمان اصفهان، شهر زندگی» مجری «احمد مهرشاد» در محور اجتماعی و فرهنگی به‌عنوان اثر برگزیده و «طرح پژوهشی بررسی جایگاه، ابعاد قانونی، حقوقی و اجتماعی مرتبط با مسائل موتورسیکلت‌ها و ارائه راهبرد ساماندهی تردد، کاهش تخلفات و پارک موتورسیکلت‌ها در شهر اصفهان» مجری «مهدی فلاح» در محور حمل‌ونقل و ترافیک به‌عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شدند.

۲ اثر پژوهشی شهرداری اصفهان رتبه گرفت

نصوحی اضافه کرد: برای این جشنواره ۲۵۷۴ اثر ارسال شده بود که از این تعداد ۱۴۵۳ مورد مقالات علمی، ۲۷۱ ایده خلاقانه، ۳۵۳ طرح پژوهشی، ۲۶۴ کتاب و ۲۳۳ پایانه تحصیلی بوده است.

وی ادامه داد: این جشنواره در ۱۵ محور همچون حوزه‌های شهرسازی و معماری، خدمات شهری، آلودگی هوا، برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، برنامه‌ریزی اجتماعی، هوشمندسازی و هوش مصنوعی، عمران شهری، حمل‌ونقل، مدیریت بحران، حکمرانی و سیاست‌گذاری شهری و آینده‌پژوهی برگزار شد و ۴۵ اثر مشمول جایزه شدند.

کد خبر 713571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.