عاملان مزاحمت در رشت روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی رشت گفت: سه نفر از عاملان مزاحمت برای مردم و مخلان نظم عمومی در این شهرستان دستگیر و پس از معرفی به مرجع قضائی، روانه زندان شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حافظی اظهار کرد: اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی است و مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک منفی اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت افرادی برای شهروندان در یکی از خیابان‌های سطح شهر رشت، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: بلافاصله مأموران کلانتری ۱۵ به صورت نامحسوس به آدرس محل مورد نظر اعزام و سه متهم این پرونده را حین توهین و فحاشی به شهروندان و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه متهمان حالت طبیعی نداشتند، خاطرنشان کرد: این افراد ۲۰، ۲۱ و ۲۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

کد خبر 713538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.