تروریست‌ها را در هر کجا که لازم باشد، تعقیب خواهیم کرد

فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: از دوستان پاکستانی درخواست داریم که مسئولیت بیشتری را مورد توجه قرار داده و این حق را برای خود قائل هستیم در هر جایی که بخواهیم اشرار را مورد تعقیب قرار خواهیم داد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید و پیگیری ابعاد حادثه تروریستی راسک اظهار کرد: به دنبال عملیات تروریستی که توسط ایادی استکبار در منطقه راسک صورت گرفت خدمت رزمندگان حاضر در راسک رسیدیم تا از نزدیک ضمن بررسی مجدد، مسائل را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن بار دیگر نشان داد که شیعه و سنی و فارس و بلوچ نمی‌شناسد، افزود: در بین ۱۱ نفر از همکاران ما که به شرف شهادت رسیدند، همکاران اهل تسنن هم بودند که دوباره در این منطقه خون شیعه و سنی برای وطن و برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هم آمیخت و ثبت همه همبستگی‌ها در این منطقه صورت گرفت.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: این اطمینان را به همکاران و مردم خواهیم داد که در کنار واحدهای سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) عزم ما برای اینکه درس عبرتی به حریف بدهیم بالاتر و بیشتر خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد این خبر خواهند بود.

رادان بیان کرد: مسئولیت امنیت آن سوی مرز از طرف دولت پاکستان مورد انتظار ما است و مجدداً شروع این عملیات با ورود از خاک پاکستان انجام شد، بنابراین از دوستان پاکستانی درخواست داریم که مسئولیت بیشتری را مورد توجه قرار داده و این حق را برای خود قائل هستیم در هر جایی که بخواهیم اشرار را مورد تعقیب قرار خواهیم داد.

کد خبر 713501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.