معاینه فنی خودرو برای تاکسی‌رانان قزوینی رایگان شد

شهردار قزوین گفت: در جهت رفاه حال تاکسی‌رانان معاینه فنی را برای آن‌ها رایگان کرده‌ایم تا در جهت رفع آلودگی هوا و کاهش هزینه‌های تاکسی‌رانان و تاکسی‌داران گامی برداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهدی صباغی عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ در مراسم تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و پیشکسوتان حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری شهرداری قزوین که در سالن مفاخر برگزار شد، بر ضرورت در نظر گرفتن مسائل و تسهیل مشکلات این قشر پر تلاش تأکید و اظهار کرد: حفظ حقوق رانندگان تاکسی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی است و این قشر زحمتکش باید از امتیازات ویژه در شهر برخوردار بوده و مورد حمایت قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پروژه‌های شهرداری قزوین در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و افزود: کمربندی پیامبر اعظم (ص) _ آیت‌الله باریک‌بین (ره) یکی از کلان پروژه‌های مؤثر در رفع گره ترافیکی شهر قزوین است که امکان دسترسی سریع از شمال شرق به جنوب غرب قزوین را فراهم کرده و مورد استقبال شهروندان به‌ویژه رانندگان قرار گرفته است.

شهردار قزوین اضافه کرد: چندین طرح و پروژه نظیر طرح تقاطع غیرهمسطح میدان دفاع مقدس-اقبالیه، ساماندهی آهن فروشان و مصالح فروشان، انتقال میدان میوه و تره‌بار قزوین و.... نیز در دستور کار شهرداری قزوین جهت رفع گره‌های ترافیکی در نقاط دیگر شهر قرار دارد.

صباغی ادامه داد: همچنین در جهت رفاه حال تاکسی‌رانان معاینه فنی را برای آن‌ها رایگان کرده‌ایم تا در جهت رفع آلودگی هوا و کاهش هزینه‌های تاکسی‌رانان و تاکسی‌داران گامی برداشته باشیم.

وی همچنین از اتصال آنلاین دوربین‌های نظارت تصویری به سامانه ثبت تخلفات کشور پس از ۱۰ سال انتظار خبر داد و گفت: این اقدام ارزشمند در شهرک آزمایش پلیس راهور پس از یک‌دهه انتظار محقق شده است.

شهردار قزوین در انتهای صحبت‌هایش یادآور شد: ضمن قدردانی از زحمات رانندگان حمل‌ونقل درون‌شهری قزوین به دنبال حل مشکلات رانندگان و معیشت این قشر زحمتکش هستیم.

کد خبر 713496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.