مسئولان خراسان شمالی اصل بیطرفی را در انتخابات رعایت کنند

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: مسئولان استان اصل بی‌طرفی با در انتخابات رعایت کنند تا انتخابی صحیح و پرشور داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _چهار شنبه بیست و نهم آذر _ در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار مرد: موضوع بی طرفی مسئولین و مجریان انتخابات از تأکیدات مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ضمن اظهار امیدواری برای انتخاب دقیق مردم در این دوره از انتخابات، پیشرفت اقدامات ستاد انتخابات به تناسب تقویم زمانی وزارت کشور را مناسب ارزیابی کرد و افزود: در حوزه زیر ساخت‌های انتخابات به ویژه در زمینه ارتباطات که بعد از انتخابات نیز برای استان خواهد ماند، پیگیری‌های خوبی در حال انجام است که این امر در تسهیل رأی‌گیری و افزایش مشارکت بسیار مؤثر خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی مردم محور است، تصریح کرد: برگزاری انتخابات موجب می‌شود مردم با حاکمیت احساس نزدیکی کنند.

وی خاطرنشان کرد: صفر تا صد امور انتخابات با هیأت‌های اجرایی است و فرمانداران و بخشداران بسترساز این رویداد هستند.

ناهیدی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی پیوست انتخاباتی داشته باشند، گفت: با این پیوست مردم در جریان موضوعات انتخابات قرار می‌گیرند.

وی به اهمیت جایگاه اطلاع رسانی نیز تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها، با رسانه‌هایی که در اختیار دارند، خدمات سایر دستگاه‌های اجرایی را نیز انعکاس دهند تا عملکرد همه دستگاه‌ها قابلیت انتشار مطلوبی داشته باشد و مردم در جریان اطلاعات و خدمات قرار بگیرند.

کد خبر 713468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.