کشف محموله ۸۰ میلیاردی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله قطعات دستگاه‌های کارتخوان به ارزش ۸۰ میلیارد ریال طی بازرسی از انباری در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود مطلع شدند یک شرکت تجارت الکترونیک محموله‌ای از انواع کالا شامل اجزا و قطعات دستگاه‌های کارتخوان را به صورت قاچاق وارد کرده است.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات بیشتر و محرز شدن فعالیت مجرمانه شرکت مذکور، با اخذ مجوز از مرجع قضائی انبار این شرکت را مورد بازرسی قرار دادند و در نهایت محموله‌ای بزرگ از انواع اجزا و قطعات تشکیل دهنده دستگاه کارتخوان اعم از پرینتر، تاچ، ال‌سی‌دی، هد، دوربین و قطعات پلاستیکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد مجوزی که گمرک به این شرکت ارائه کرده تنها مختص بُرد اصلی دستگاه‌های کارتخوان بوده در حالی که شرکت مذکور اقدام به وارد کردن اجزا و قطعات دیگر کرده است.

وی گفت: با محرز شدن تخلف صورت گرفته، کالاهای قاچاق توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده این تخلف نیز به مرجع قضائی ارجاع شد که تحت رسیدگی قانونی است.

کد خبر 713464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.