افزایش سرعت اینترنت در استان سمنان با راه‌اندازی فیبر نوری

استاندار سمنان گفت: با راه‌اندازی فیبر نوری در استان سمنان، سرعت اینترنت افزایش پیدا می‌کند و مصرف آن نیز نسبت به گذشته کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم آذر_ در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فیبر نوری در تمامی استان‌ها نگاه ویژه ای دارد و در سطح استان سمنان نیز اقدامات خوبی انجام شده است که اقدام مجموعه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: با راه‌اندازی فیبر نوری در استان سمنان، سرعت اینترنت افزایش پیدا می‌کند و مصرف آن نیز نسبت به گذشته کاهش می‌یابد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: لازم است شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی استان سمنان، همکاری خود را با مجموعه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان جهت تسریع در تکمیل پروژه راه اندازی فیبر نوری داشته باشند.

هاشمی تصریح کرد: در حوزه مجتمع‌های بین راهی باید زمان مشخصی را برای احداث و تکمیل مجتمع‌ها برای پیمانکاران در همان ابتدا مشخص کرد تا به سرعت به مرحله افتتاح و بهره برداری برسند.

یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به ریاست سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد.

کد خبر 713438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.