شاخص‌های اقتصادی خراسان شمالی رو به رشد است

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی شاخص‌های اقتصادی استان را رو به رشد توصیف کرد و گفت: تلاش مدیران بهبود بیشتر این شاخص‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _چهار شنبه بیست و نهم آذر _ در نشست با اعضای اتاق بازرگانی خراسان شمالی اظهار کرد: از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی در مسیر رشد اقتصادی و توسعه صادرات می‌توان بهره برد.

وی با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی به نسبت کشور در حوزه اقتصادی انجام شده، افزود: برای اینکه تولیدات استان منجر به صادرات شود باید دستور العمل ها و آئین نامه‌ها و ظرفیت‌های قانونی به درستی اجرایی شود تا شاهد رشد اقتصادی و توسعه صادرات باشیم.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه مقررات زدایی را دو ابزار مهم برای توسعه صادرات دانست و خاطرنشان کرد: خراسان شمالی در بسیاری از شاخص‌ها روند رو به رشدی را طی کرده و این اتفاق در سایه همدلی بخش خصوصی و دولتی بوده است لذا ارتباط بین دولت و بخش خصوصی ارزشمند است.

فخر موحدی اضافه کرد: با کمک بخش خصوصی می‌توانیم به رشد اقتصادی دست یابیم و این آمار را به تثبیت برسانیم.

وی با بیان اینکه همه تلاش‌ها باید در راستای رشد اقتصادی تدوین شود، گفت: به رشد اقتصادی، گردشگری، کشاورزی، تجارت خارجی، معدن و صنعت و توسعه زنجیره‌های ارزش در بخش صنعت باید دست یابیم.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی توسعه زنجیره‌های ارزش در استان را در روند پیشرفت اقتصادی تأثیر گذار دانست و تصریح کرد: آمادگی داریم تا هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان با هر دستگاه اجرایی در خصوص مشکلات جامعه هدف خود جلساتی را برگزار کنند تا به بیان مطالبات خود با دستگاه اجرایی مورد نظر بپردازند و موضوعات را به صورت قانونی مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

کد خبر 713434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.