مناسب‌سازی معابر شهری در سطح منطقه ۴ اراک

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک گفت: در راستای مناسب‌سازی معابر شهری به ویژه پیاده‌روها، ۶۱۵ مترمربع اجرا و ترمیم سنگ فرش پیاده‌رو در سطح منطقه چهار اراک عملیاتی شده که بخش اعظمی از آن در خیابان داوران، خیابان قائم مقام و امام خمینی (ره) انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک، عباس فضلعلی اظهار کرد: عوامل اجرایی منطقه به صورت روزانه در حوزه عمرانی و خدماتی با اجرای سنگ فرش‌های متناسب با نوع منطقه، مناسب سازی و بسترسازی پیاده روها در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان، لکه گیری و ترمیم آسفالت و همچنین جدول‌گذاری معابر با هدف هدایت صحیح آب‌های سطحی به ویژه در فصل زمستان، در حال خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت شده‌اند، افزود: طی روزهای اخیر ۲۳۰ تن آسفالت در خیابان جلال آل احمد تقاطع خیابان داوران و نصب دو سرعت کاه آسفالتی، اجرایی شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اراک تصریح کرد: در راستای مناسب‌سازی معابر شهری به ویژه پیاده‌روها، ۶۱۵ مترمربع اجرا و ترمیم سنگ فرش پیاده‌رو در سطح منطقه چهار اراک عملیاتی شده که بخش اعظمی از آن در خیابان داوران و خیابان قائم مقام و امام خمینی (ره) انجام شده است.

فضلعلی تصریح کرد: در راستای ساماندهی وضعیت معابر برای هدایت صحیح آب‌های سطحی و جمع آوری فاضلاب، ۱۲۳۰ متر طول جدول‌گذاری به شرح اجرای جدول کانیوی کوچه‌های استاد شهریار به طول هزار و ۲۰۰ متر و ۳۰ متر طول جدول تک ایستاده ولی‌آباد، در چند روز اخیر اجرایی شده است.

کد خبر 713433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    دروغه
  • منصورجانباز کارشناس ارشد طراحی شهری IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    باسلام ضمن تشکر از شهردار محترم منطقه چهار به اطلاع ایشان می رسانیم از خیابان امام تا پارک منطقه ای آزادی هیچ پارک کودک در محله ابوذر در این منطقه وجود ندارد فکری برای بچه ها بکنید . شهر رو برای پارکینگ خودرو نکنید به فکر کودکان و سالمندان باشید شهرداری مهمترین وظیفه اش حفظ جان مردم است .بردن آشغال و آتش نشانی و...می تون توسط پیمانکاران انجام و نظارت توسط آن سازمان انجام شود.شما به‌فکر جان مردم باشد