احداث ایستگاه پشتیبان آتش‌نشانی قم در بلوار پیامبر اعظم (ص)

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: ساختمانی به عنوان ایستگاه مادر یا پشتیبان در بلوار پیامبر اعظم (ص) به مساحت هفت هزار مترمربع در حال احداث است که شامل ۱۴ آشیانه خودرو می‌شود.

علی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اجرای چندین پروژه آتش‌نشانی در حوزه عمرانی، اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده، بازسازی ایستگاه‌های فرسوده بود تا در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه، آتش‌نشانان و تجهیزات آتش‌نشانی برقرار باشند.

وی افزود: ایستگاه شماره سه واقع در میدان کشاورز نیاز به بازسازی داشت که تخریب شد و اکنون در حال احداث است، سه ایستگاه دیگر نیز در سال‌های آینده بازسازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: ساختمانی به عنوان ایستگاه مادر یا پشتیبان در بلوار پیامبر اعظم به مساحت هفت هزار مترمربع در حال احداث است که شامل ۱۴ آشیانه خودرو می‌شود و بزرگ‌ترین و استانداردترین ایستگاه آتش‌نشانی در کشور مطابق با استانداردهای بین‌المللی است.

زندیه ادامه داد: این ایستگاه قابلیت حضور دو گروه حریق و نجات را به صورت همزمان دارد تا در ایستگاه مستقر شوند و در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: سایت آموزش آتش‌نشانی به مساحت ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در بلوار مرجعیت برای آموزش کارکنان در حال ساخت و اجرای طرح است تا بتوان از آن استفاده لازم را برد.

کد خبر 713427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.