راهداران سیستان و بلوچستان با روحیه بسیجی شبانه‌روز در تلاش هستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راهداران این استان با روحیه بسیجی، شبانه‌روز برای فراهم‌ کردن آرامش مردم در سطح جاده‌ها در تلاش هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی امروز _چهارشنبه بیست و نهم آذر_ در همایش گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری در زاهدان، اظهار کرد: از آنجا که مرزهای سیستان و بلوچستان به سرعت در حال تبدیل شدن به مرکز صادرات و واردات هستند، شاهد توسعه بخش حمل‌ونقل خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه کاهش تصادفات از طریق فرهنگ‌سازی در جامعه صورت می‌گیرد، افزود: رقابت در دنیای کریدورهای حمل‌ونقل با قوی کردن اقتصاد سبب تولید ثروت می‌شود، فرصت‌های اقتصادی این استان بی‌نظیر است و باید از آن به بهترین شکل ممکن برای توسعه استفاده کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افزایش شاخص‌های ایمنی حمل‌ونقل در توسعه اقتصادی نقش دارد، خاطرنشان کرد: راهداران سیستان و بلوچستان با روحیه بسیجی به طور شبانه‌روز به منظور فراهم کردن آرامش مردم در سطح جاده‌ها در تلاش هستند و عظمت کار آن‌ها در جاده‌ها و مناطق گرم و کویری با وضوح بیشتری دیده می‌شود.

کرمی با تاکید بر اینکه همه باید در خدمت قشر راننده باشند چراکه رانندگان افرادی زحمتکش و ممتاز هستند، تصریح کرد: بسیاری از عناصر اجتماعی، اقتصادی و تجاری در جامعه به رانندگان وابسته است و این قشر به عنوان بخشی از مردم در نقش پشتیبان نظام، می‌توانند در ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی تأثیر زیادی داشته باشند.

کد خبر 713417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.