پارکینگ‌های شهرداری اردبیل هوشمندسازی می‌شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل گفت: زیرساخت‌های لازم در جهت هوشمندسازی پارکینگ‌های شهرداری اردبیل فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی قبل از ظهر امروز چهارشنبه_ بیست و نهم آذر_ در جلسه ساماندهی پارکینگ‌های عمومی شهرداری اردبیل اظهار کرد: با توجه به فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم در جهت هوشمند سازی پارکینگ‌های شهرداری اردبیل هم اکنون این طرح توسط کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال بررسی و انجام است.

وی افزود: با هوشمند سازی این مجموعه‌ها امکاناتی همانند تابلوهای ظرفیت پارکینگ، سنسورهای تشخیص، راهبند، دوربین‌های پلاک خوان، دوربین‌های کنترل بار، نصب دستگاه ارائه خودکار کارت و نصب نمایشگرها، اختصاص شماره کارت به خودروها با استفاده از ریدر رومیزی و شناساندن آن‌ها به سامانه مدیریت هوشمند پارکینگ، در جهت رفاه حال شهروندان نصب و اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر در مرحله اول به هوشمند سازی پارکینگ میدان میوه و تره بار پرداخته شده است که در نزدیک‌ترین زمان ممکن تمامی پارکینگ‌های شهرداری نیز به این تجهیزات مجهز می‌شوند.

زارعی گفت: با اجرای این طرح امکان کنترل وضعیت پارکینگ‌های شهرداری میسر می‌شود که از پارکینگ میدان میوه و تره بار در چند روز آینده به عنوان اولین پارکینگ هوشمند در سطح شهر اردبیل رونمایی شده و به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 713387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.