ابزار ۱۰۰۰ متر مربعی اطلاع‌رسانی در عرصه ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: فضای عرصه ناژوان با نزدیک به ۱۰۰۰ متر مربع ابزار اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی عمومی تحت پوشش قرار گرفت.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیریت ناژوان هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در راستای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی عمومی، سطح عرصه ناژوان را مزین به بنرها و لمپوست‌های ترویج فرهنگ حجاب، عفاف، اذکار، آیات، روایات و سایر موضوعات فرهنگی، اجتماعی و قانونی کرده است.

ابزار ۱۰۰۰ مترمربعی اطلاع‌رسانی در عرصه ناژوان

وی افزود: در این راستا با نصب ابزار اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی عمومی از مخاطرات روشن‌کردن آتش و عواقب حقوقی و زیست‌محیطی آن شهروندان را برای داشتن شهری پاک و انجام تفریحات سالم با حفظ و رعایت حقوق شهروندی به همکاری دعوت کردیم.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با بیان اینکه فضای عرصه ناژوان با نزدیک به ۱۰۰۰ مترمربع ابزار اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی عمومی تحت پوشش قرار گرفت، تصریح کرد: ۲۰ بنر تک‌پایه و داربست، در مجموع ۲۲۰ متر مربع و ۳۵۰ لمپوست به طول ۵۶۰ متر در سطح عرصه و در کل نزدیک به هزار متر مربع ابزار تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی عمومی به همت اداره امور ارتباطات این مدیریت در سطح ناژوان، جاده سلامت، حاشیه شمالی و حاشیه جنوبی نصب شد و در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 713366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.