سازمان تبلیغات حامی مجموعه‌های برگزارکننده اعتکاف است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خود را موظف به حمایت و پشتیبانی معنوی، محتوایی و اداری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اعتکاف در کل استان به صورت دانش‌آموزی، دانشجویی و فردی می‌داند تا همه تلاش خود را برای انجام این مهم در خدمت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی فوقی در اولین جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی بین دستگاهی و مجموعه‌های مردمی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: با وجود تبلیغات سوئی که توسط دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی در سراسر جهان در حال انجام است، به لطف ۱۴ معصوم مراسم باشکوهی در سراسر کشور و شهر اصفهان انجام گرفت و در این راستا موکب‌های پذیرایی و قافله‌های عزاداری بیانگر این عشق و ارادت مردم به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) است.

وی با اشاره به بیانات و تأکیدات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: ایشان در این بیانیه مهم و تأثیرگذار تأکیدات فراوانی در خصوص جوانان و توجه به این آینده‌سازان کشور داشته و اعتکاف را یکی از رویش‌های معنوی مذهبی انقلاب اسلامی بیان کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم مردمی علاقه‌مند و معتقد به این مراسم معنوی خاطرنشان کرد: یکی از سرفصل‌های خدمتی و شرح وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی حمایت و تسهیلگری از برنامه‌های مذهبی تبلیغی و حمایت همه‌جانبه از آن‌ها و مردمی‌سازی برنامه‌های مختلف است.

فوقی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خود را موظف به حمایت و پشتیبانی معنوی، محتوایی و اداری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم اعتکاف در کل استان به صورت دانش‌آموزی، دانشجویی و فردی می‌داند تا همه تلاش خود را برای انجام این مهم در خدمت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت عظیم معنوی مذهبی این مراسم گفت: فرایند مشخص و منظمی از ظرفیت‌های مختلف موجود برای برگزاری مراسم اعتکاف انجام شود تا برای انجام این مراسم مشکل و یا ناهماهنگی برای خادمان آن وجود نیاید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به هدف از برگزاری جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی مراسم معنوی اعتکاف سال جاری تصریح کرد: این جلسه برای هم‌افزایی ظرفیت‌های مختلف سازمانی و مردمی تشکیل شده است و در نهایت با استفاده از ظرفیت‌های عظیم و خالصانه مردمی در جهت سهولت و خدمات مختلف به برگزارکنندگان آن خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، در این جلسه بین دستگاهی و مردمی نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های فعال در امر برگزاری مراسم اعتکاف برای برنامه‌ریزی برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم معنوی اعتکاف حضور داشتند.

کد خبر 713349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.