مرکز ارتباط مردمی ویژه سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح شد

استاندار گلستان گفت: برای تسریع دسترسی مردم به مسئولین، به ویژه رئیس جمهور مرکز ارتباطات مردمی صبح امروز (چهارشنبه) آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان علی محمد زنگانه اظهار کرد: برای تسریع دسترسی مردم به مسئولین به ویژه رئیس جمهور محترم و وزرا مرکز ارتباطات مردمی با استفاده از ظرفیت‌های استان آغاز به کار کرده است.
وی افزود: برای خدمت به مردم و دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات سازوکارهای متفاوتی تشکیل شده که یکی از آنان تماس با شماره ۱۱۱ می‌باشد که از ساعت ۷:۳۰ دقیقه لغایت ۲۱:۳۰ دقیقه شب آماده پاسخگویی به هم استانی‌های عزیز هستند.
استاندار گلستان به یکی دیگر از روش‌های ثبت درخواست‌های مردمی اشاره و تصریح کرد: سامانه www.111.ir به صورت آنلاین و برخط بوده می‌باشد.
زنگانه ادامه داد: برای بررسی درخواست‌های مردمی همچنین طرح میدانی شهید سلیمانی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزرا و رؤسای سازمان‌ها در ۳۰ پایگاه ارتباط مردمی از امروز مستقر خواهند شد.
وی با اشاره به دیدار مردمی رئیس جمهور محترم در گرگان گفت: طی مراسم دیدار استقبال مردمی رئیس جمهور در روز پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در مصلی وحدت شهرستان گرگان خودروهای مرکز ارتباطات مردمی (سامد) و کاربران آن مستقر خواهند شد.
کد خبر 713330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیدحسین زاده IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    باسلام خدمت شماجوانی هستم متاهل ۴۳سال سن دارم دارای یک فرزند.هنوز موفق به داشتن خانه نشده ام ودرحال حاظر مستاجرم وشغل پر درآمدی ندارم از شما تقاضای کمک وام ۲۰۰ تا۳۰۰ میلیونی کم سود را دارم تا بتوانم برای رفاه خانواده ام کاری کنم باتشکر .